الیسا خانمالیسا خانم، تا این لحظه: 14 سال و 19 روز سن داره

دنیای من

تولدت مبارک

1390/1/29 20:00
نویسنده : خاله سحر
644 بازدید
اشتراک گذاری

الیسای مهربونم.تولدت مبار ک خاله جون ما به خاطره واکسنت مجبور شدیم تولدتو یک شب زودتر بگیریم ومتاسفانه امروز که رفتی واکسن بزنی خانم دکتر گفته بود نه تب میکنی نه مشکلی پیش میاد و میتونستیم امشب تولدت و بگیریم. اما خیلی خوش گذشت .دوست دارم عزیزه دلم.

 من: (رنگین کمونم)

 

 

 عزمم و جزم کرده بودم که 100% شمعو فوت کنم

 حس گرفته بودم شمعه کیکمو فوت کنم

 

کیک تولدم

اینجا هم فیگوره چاقو گرفتم


بابا داوود واسم توتا فنچ اوجل خریدن{کادوی بابام بی نظیر بود}

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الی
28 فروردین 90 23:30
سلام وبلاگ خوشگلي داري پستات هم خیلی قشنگه بیشتر نوشته هایت را خواندم و لذت بردم امیدوارم تو هم بیایی تو وبلاگم و نظر بدی دوست داشتی منو به اسم (که ژوان کاکل زری) لینک کن بعد بهم خبر بده تا لینکت کنم ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای من می باشد